Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 10:14:58 +0300

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/12222 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Valge tn 
4/1, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Valge tn 4/2 (Büroohoone 
A-korpus, Büroohoone B-korpus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistu valitsema volitatud asutus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27131002>  (menetlus nr: 
453985), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister